هدایای تبلیغاتی- خانه هدایا

لزوم استفاده از هدایای تبلیغاتی

 

لزوم استفاده از هدایای تبلیغاتی : هدیه دادن یکی از موثرترین ومحبوبترین کارها برای خوشحال کردن  و انتقال حس خوب به دوستان و مخاطبان می باشد. اما دانستن چند نکته برای موثرتر بودن این این ترفند میتواند در انتقال پیام و حس مان لازم می باشد.

بسیار مهم است که در تهیه هدیه بویژه هدایای تبلیغاتی ، مواردی از قبیل :

  • جایگاه و سمت گیرنده هدایای تبلیغاتی
  • جنسیت و سن
  • موقعیت و محل توزیع هدیه تبلیغاتی
  • صنف و حوزه فعالیت هدیه دهنده و گیرنده هدایای تبلیغاتی
  • هدف از هدیه تبلیغاتی و میزان ماندگاری مورد نظر
  • بودجه و گستردگی مورد نظر

در نظر گرفته شود.

بر این اساس هدایای تبلیغاتی می توانند به چند دسته تقسیم شوند: هدایای کاربردی، دکوراسیون و تزئینی، مناسبتی ویاد بودی و هدایای معنوی و….

 این شما هستید که باید با توجه به مناسبت و مخاطبانتان هدیه خود را انتخاب نمایید. عموما برای یک مراسم یا همایش با توجه به مناسبت، مدعوین و موضوع میتوان هدیه ای کاربردی تهیه کرد که ضمن رضایت خاطر مخاطب  بتواند تاثیر گذاری لازم را داشته باشد. آقایان بیشتر از خانم ها از هدایای کاربردی لذت می برند. خانم ها اکثرا به هدایای تزئینی و زیبا تمایل دارند و کاربرد آنها به اندازه ی آقایان برایشان حائز اهمیت نیست. خیلی از هدایا میتوانند هدیه ای معنوی شامل لوگو ویا  نماد کوچک و یادآور برند و خدمات شرکت شما باشند که این دسته از هدایا برای افراد رسمی و فرهنگی بسیار مناسب است. با استفاده از ایده های جذاب در این حوزه این دسته از هدایا در عین کم هزینه بودن می تواند یک انتخاب عالی برای هدایای تبلیغاتی باشد.

هدایای غیر فیزیکی مناسب افراد خانواده و آشنایان و حتی دوستان نزدیک میباشد . هدیه نباید صرفا شامل اشیا شود، میتواند یک تور و برنامه تفریحی ورزشی باشد. یا اگر مخاطب  شما اهل موسیقی است بلیط کنسرت مورد علاقه اش  می تواند بهترین هدیه باشد. همه اینها میتوانند احساس ارزشمند بودن و صمیمیت را انتقال دهند و خاطره ای خوش در ذهن مخاطب ایجاد کنند. آنچه در انتخاب هدایای تبلیغاتی مهم است، خلاقیت و انتخاب شایسته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *